loading...
زندگي
رها بازدید : 155 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چقدر غصه خوردم برای دل خودم...! 
بیچاره دلم …
دیشب از خداوند برایت بهترین ها را ارزو داشتم تا تو به ارزو هایت برسی برای تو ارزو خوشبختی میکردم .
بیچاره دلم اصرار داشت که تو این شب تو روهم از خدا براش ارزو کنم. ولی پیش خودم میگفتم که تو قسمت من نیستی. نه میتونستم تو رو از خدا براش ارزو کنم نه بیخیالت بشم .!
خدا جونم میدونست دلم به چه محتاج ست و از مراد دلم خبر داشت ، تو هم که افتخار دادی اومدی به خوابم ... اره دیشب دل من به بزرگترین ارزو یش رسید ...حیف که چشمانم پر اشک میشود ونمتونم ادامه بدم ... 
بیا خالصانه از خدا به حق این شب عزیز بخواهیم که ما را آن ده که آن به و عاقبت بخیرمان بفرماید .
خدا جونم 
ما اگر بد کنیم، تو را بنده های خوب بسیار است 
تو اگر مدارا نکنی ما را خدای دیگر کجاست ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
https://rozblog.com/user/khahar.jpg
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 638
  • بازدید کلی : 22,103
  • کدهای اختصاصی

    Online User

    ایران اسکین